Rabu, 16 November 2011

this is so RANDOM !

Zzzz bingung musti ngomong gimana ke elo. He lo yang sekarang jadi temen gue. Lo marah ya? Lo yang barusan tau kalo gue omongin di sini? Yahhhh sorry deh kalo lo marah, kalo lo kecewa. Lo nganggep aku manusia jahat ya? Manusia nista yang nikam temen dari belakang ya?

Maaf deh, gue minta maaf. Jujur gue secara pribadi minta maaf ke elo. But what? The fact is sebenernya gue pernah ngomongin ini ke elo kan? Sebelum gue cuap-cuap tentang lo, gue udah ungkapin ini ke elo kan? Ck Random !

Lo tau? Sampe detik inipun gue nggak pernah ada niat buat ngomongin lo di belakang. Bahkan gue terkesan banter biar lo denger, lo ngerti. Dan lo sadar.

Tapi apa men? Lo terkesan cuek sama omongan kita. Lo anggep itu angin lalu. Seneb ! Jengkel ! Emosi ! Ngandani koe ki percumah banget, koyo ngomong mbek tembok. Meneng tok tapi ra ngrungokke. Yo aku kesel to yo men ! Disindir ra mempan, di andani ngrungokke tok, di omongke neng blog nesu-nesu. Haladalahhhhhh -_____-" Sampeyan purune punapa?

Sekarang kamu tau? Banyak orang yang bikin rencana buat nglabrak kamu. Bahkan kakak kelas seng mbok anggep bakal mbelani koe wae nganti ilfil. Jujur ya iki. Aku wae yo melu serik o. Tapi aku yo mesakke mbek koe. Ngenes men namatkene.

Tap mbok yo ben. Aku wes tau ngomong mbek koe to. Nak ncen meh mbok lanjutke, lanjutno. Tapi resikone, jupuken dewe, tanggungen dewe. Aku angkat tangan. Seng reti hatimu.

Aku mbok anggep jahat rapopo.
Mbok anggep lambe lancip rapopo.
Mbok anggep konco palsu sak karepmu.

Wes ah, kesel aku.

Tidak ada komentar: